U heeft een Visitekaartje gekregen

Welkom bij Stichting Ro-manna.

We vinden het geweldig dat u ons bezoekt via ons innovatieve visitekaartje.

Bij Stichting Ro-manna zetten we ons in om kinderen in de armste dorpen van Europa een betere toekomst te bieden. Samen met onze lokale coördinatoren werken we aan duurzame oplossingen en aan essentiële (nood)behoeften.

Ontdek onze projecten:

Food en Wood

Winters zijn vaak koud en streng. Met de winterse actie Food & Wood kopen we brandhout voor de roma

Kindertassen actie

Elk jaar reizen we naar de roma-dorpen om zoveel mogelijk kindertassen uit te delen, zodat kinderen naar school kunnen

Hulp en noodhulp

Samen met lokale hulporganisaties ondersteunen we daar waar het op dat moment het hardst nodig is.

Huizenbouw en renovatie

De huizen waar de roma in leven zijn vaak vies, kapot en lek. We helpen de ergste nood te verhelpen.

Kijk rond op onze website om meer te leren over ons werk en hoe u kunt bijdragen aan onze missie. En neem bij vragen gerust contact met ons op. Bedankt voor uw interesse en steun!