Run van Winschoten: Harm rent voor Stichting Ro-Manna

8 en 9 september is de Run van Winschoten; het ultraloop evenement van Nederland. De Run bestaat uit 6 verschillende onderdelen. Van 100 km solo tot de wandelrun. Harm rent de 50 km solo en wil met zijn sportieve prestatie geld ophalen voor stichting Ro-manna. Geweldig!

De RUN van Winschoten is Nederlands oudste ultraloop waar jaarlijks het NK 100km plaatsvindt. Het is een tweedaags event, omkleed met activiteiten en wedstrijden voor jong en oud.
Sporters vanuit het hele land nemen deel aan de LutjeRUN voor kinderen, de 10×10 estafette voor teams, diverse WandelRUN’s, de 50km of de ultieme 100km. De stad Winschoten staat die dagen volledig in het teken van sportiviteit, gezelligheid en saamhorigheid. Meer informatie kun je vinden op de website: https://www.runwinschoten.nl

Harm vertelt: Ik heb een tijdsdoel en dat is de 50 km uitlopen binnen 4 uur. Daarvoor ben ik momenteel hard aan het trainen en zie het positief in dat mij dit gaat lukken. Uitlopen zal sowieso geen probleem worden, tenzij ik een blessure krijg natuurlijk.

Wil jij Harm sponsoren? Scan dan onderstaande qr-code met de camera van je mobiele telefoon of klik op het iDeal-logo om je donatie over te maken. Het totale bedrag komt ten gunste van stichting Ro-manna

Heel veel succes Harm!

1. Zet em op Harm! Van ons voor elke km. 1 euro.

1. Fantastisch, hartstikke bedankt!

2. Succes Harm, je kunt het!
    Elke km €2,- van mij.

1. Geweldig, dankjewel 😁

3. Heel veel succes Harm. We hebben je gesponsord !!

1. Prachtig! Dankjewel 😁

4. He Harm, wij sponsoren je voor €2,50 per km. Als je de Run loopt binnen de tijdslimiet die je je zelf hebt gesteld dan verdubbelen wij ons sponsorbedrag. Heel veel succes.

1. Fantastisch!! Ik ga ervoor

2. Top tijd gelopen gezien de weersomstandigheden👌👍, dus wij verdubbelen

5. Super dat je dat doet👍🏼……we wensen je succes met trainen 💪 en natuurlijk met de run😁!!
    Van ons €1 per kilometer!

1. Dankjewel 😁 echt super!

6. Ook van ons €1 per km😊…..heel veel succes 💪🏻

1. Geweldig! Hartstikke bedankt 😁

7. Hoi Harm, Leuk dat je deze sportieve uitdaging inzet voor een goed doel. Bij deze weer een tientje erbij. Veel succes met de training. Zet ‘m op!

1. Hartstikke bedankt Peter!

8. Ook van ons 50 euro
    Succes Harm .

1. Geweldig! Dankjewel

9. Veel succes Harm, maar met jouw doorzettingsvermogen gaat dan zeker lukken. 👊

1. Dankjewel 💪🏻

10. Heel veel succes, Harm! Top dat je dit doet.

1. Bedankt en tot zaterdag 👍🏻

11. Succes harmpie! Zet m op!

1. Hartstikke bedankt 👍🏻

12. Heel veel succes Harm!!