Harm rent €2932,50 bij elkaar voor Stichting Ro-manna

Op een snikhete zaterdag in september in Winschoten stond Harm aan de startlijn voor de uitdagende Run van Winschoten. Harm deed mee aan de run van 50 kilometer. Met vastberadenheid en zweetdruppels begon hij zijn tocht. Vier uur, 35 minuten en 16 seconden later, bereikte Harm uitgeput maar voldaan de finish.

Deze prestatie was echter niet alleen persoonlijk voor Harm; met zijn sportieve prestatie heeft Harm geld ingezameld. Voorafgaand en tijdens de run haalde hij €2932,50 op voor Stichting Ro-Manna. Wat een TOP Prestatie Harm!

Het ingezamelde geld is inmiddels overgemaakt naar Hongarije en Roemenie om hout in te kunnen slaan voor de winter. Het hout is momenteel relatief goedkoop, zodat veel gezinnen hiervan kunnen profiteren. Lees meer over de actie “Food & Wood

1. Fantastisch Harm! Wat een prachtig bedrag!

2. Geweldige prestatie Harm
    Top gedaan